Splošni pogoji poslovanja – Pulseshake Slovenia

Tvoj voziček

Podatki o podjetju
Gaia Adria d.o.o.
Krivec 5
1000 Ljubljana
Slovenija

Davčna številka podjetja: SI84777702 (podjetje je davčni zavezanec)
Matična številka podjetja: 8693501000 

Tel. št: Email: info@pulseshake.com

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Dostopnost informacij

Podjetje Gaia Adria d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Vse cene v spletni trgovini PulseShake vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Gaia Adria d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini PulseShake sklenjena v trenutku, ko Gaia Adria d.o.o. kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Gaia Adria d.o.o. kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.i. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku www.pulseshake.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Plačilo in dostava

Naročene izdelke bomo kupcu dostavili v dogovorjenem roku. Pakete pošiljamo preko dostavne službe GLS. Pridružujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko naročilo izpolnil učinkoviteje. Dostavni stroški so kupcu zaračunani že ob nakupu.

S 1.4.2019 boste v primeru prevzema paketa na PETROL bencinskih črpalkah dodatno plačali znesek za storitev vročanja paketa kupcu, v višini 0,45 EUR in storitev obdelave odkupnine v višini 1,50 EUR. Znesek bo veljal za vsak posamezno vročen paket. Da se izognete morebitnemu dodatnemu strošku prevzema in plačila vašega paketa na PETROL bencinskih črpalkah predlagamo, da za dostavo paketa vpišete naslov, kjer bo kurirska služba GLS primopredajo paketa uspešno izvršila.

Rok dostave

Vsa naročila, oddana na delovni dan, odpošljemo naslednji delovni dan – v primeru plačila po povzetju, PayPala ali spletnega kartičnega plačila. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila, oddana ob vikendih in praznikih, odpošljemo prvi delovni dan. V izjemnih primerih se čas dostave lahko podaljša, zato prosimo, da v primeru, da pošiljko želite prejeti v najkrajšem možnem času, to napišete na mail info@pulseshake.com .

Načini plačila

Spletna trgovina PulseShake omogoča naslednje načine plačila:

· z gotovino ali kreditno kartico ob prevzemu preko dostavne službe GLS,

· po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,

· s Paypalom na račun podjetja,

· s kreditno kartico (Mastercard, VISA) na račun podjetja.

V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja je možno le plačilo z gotovino.

Stroški pakiranja in dostave

Stroški pakiranja in dostave so do vrednosti nakupa nad 50 € brezplačni, pri vrednostih nakupa do 50 €, je strošek pakiranja in dostave 4,00 €.

Opozorilo: Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Osebni prevzem

Pri osebnem prevzemu na naslovu Krivec 5, 1000 Ljubljana, ne zaračunamo vam dodatnih stroškov pakiranja ali dostave.

Osebni prevzem je možen na sedežu podjetja, po predhodnem dogovoru na telefonski številki XXX. Pakete lahko prevzamete vsak dan od 9. do 15. ure, ob petkih do 13.30 ure. Pri osebnih prevzemih je možno le plačilo z gotovino.

Izdaja računa

Podjetje Gaia Adria d.o.o. kupcu po elektronski pošti pošlje račun skupaj s potrdilom o zaključenem / obdelanem naročilu. Cene in vsi stroški v zvezi z nakupom so na računu posebej izpostavljeni. Stranka je ob prejemu računa dolžna preveriti pravilnost podatkov.

Kode za popust

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine www.pulseshake.si. Promocijsko kodo lahko dobite pri prvi prijavi na e-novice, občasno jih pošiljamo po e-pošti ali jih lahko najdete v drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od

različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

· Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.

· Na zaključku blagajne v okence ”koda za popust” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”uporabi”.

· Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.

· Akcije, kode za popust in uveljavljanje brezplačne poštnine se ne seštevajo in se med seboj izključujejo.

· Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

Postopek nakupa

I. Izbira izdelka

Na spletni strani www.pulseshake.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite levo povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite desno povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice

Na spletni strani www.pulseshake.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nadaljujte z nakupi”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica

Za dokončanje naročila morate izpolniti obvezna polja:

1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in mobilno tel. številko), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.

2. Strošek dostave: Uporabnik lahko izbere dostavno službo GLS ali osebni prevzem na sedežu podjetja (Krivec 5, Ljubljana).

3. Način plačila: Izbira se lahko med štirimi načini plačila: Plačilo po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico (Mastercard ali VISA) in Paypal plačilo.

4. Kuponi: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ga vpiše v ustrezno polje in klikne gumb potrdi.

5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.

6. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

 

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Gaia Adria d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@pulseshake.com) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

PDF- Obrazec za enostransko odpoved pogodbe

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Gaia Adria d.o.o., Krivec 5, 1000 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Gaia Adria d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Gaia Adria d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke kupcev: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, čas in datum ter vrednost nakupa.

Gaia Adria d.o.o. navedene osebne podatke uporabi za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

Gaia Adria d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

· jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

· pošiljatelj bo jasno razviden,

· različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne,

· prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

· jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

· željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

E-novice

S prijavo na novice PulseShake uporabnik dovoljuje podjetju Gaia Adria d.o.o., da z njim komunicira preko elektronske pošte. E-pošta je obdelana v skladu z izjavo o zasebnosti in ne bo posredovana tretjim osebam. Uporabnik ni dolžan ali prisiljen prijaviti se na novice PulseShake, po prijavi pa se lahko kadarkoli odjavi.

Z odpiranjem e-novic, uporabnik podjetju Gaia Adria d.o.o. pošlje obvestilo, da si je isto ogledal. S klikom na povezavo v e-novicah, podjetje Gaia Adria d.o.o. prejme obvestilo o istem. Elektronski naslov uporabnika, na katerega se novica pošilja, Gaia Adria d.o.o. shranjeno do trenutka odjave uporabnika.

Družbena omrežja

Za interakcije na družbenih omrežjih skrbijo zaposleni znotraj Gaia Adria d.o.o. . Če uporabnik pošlje zasebno ali neposredno sporočilo preko družbenih omrežij na profil Pulse_Shake ali Pulse Shake, bo sporočilo arhivirano, dokler uporabnik ne zahteva izbrisa ali dokler uporabnik sam ne izbriše korespondence. Podatki, ki jih deli Gaia Adria d.o.o. na družbenih omrežjih ne bodo delili z drugimi organizacijami ali tretjimi osebami.

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

www.pulseshake.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Gaia Adria pregleda. Gaia Adria ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Gaia Adria ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Gaia Adria dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Gaia Adria ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Gaia Adria, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na Gaia Adria.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www.pulseshake.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Gaia Adria d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Gaia Adria včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Gaia Adria d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Gaia Adria se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@pulseshake.com . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Gaia Adria bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Gaia Adria se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Gaia Adria prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.